FANDOM

Elo, tutaj Oponeczek.

mam teorię co do Katarazora..

Ostatnio zobaczyłem Teorię przez Irka, Pomyślałem że dodam własne wnioski, a więc! Zaczynamy!

[1] Z zdjęcia można zobaczyć cyfry takie jak: 11, 11, 20, 16..

Data to: 11.11.2016, Dzień Niepodległości.

Jeśli TE cyfry były w oku Kracjusza, to znaczy że on przygotowuje się (moim zdaniem) na Inwazję, albo coś takiego. Przeczuwam że Czeka nas coś nowego, jeśli dokładniej spojrzymy, można zauważyć że te cyfry, są w kolumnach, co znaczy że jeśli te cyfry są w kolumnach, i że wokół są kąty rodzaju jak by error czy jakiś wirus, to może oznaczać że Kracjusz patrzył na coś, na rodzaj komputera, jeśli to prawda, to można pomyśleć że ON szykuje rodzaj Hacków między światowych.

[2] Hacki między światowe (wymyślone prze zemnie na poczekaniu) to Rodzaj Niszczyciela światła, Niszczyciele światła są trzy, Niszczyciele Mroku są 4, 4 + 3 = 7, 7 to szczęśliwa liczba, ale może dla Kracjusza, Możliwe że w Dzień Niepodległości planuje 'Martwe Korzenie' które niektórych będą wciągać pod ziemię, mordując ich i kradnąc ich dusze. Widać też że w 13 części Katarazora Francis, po pytaniu Sobka, udawał że tego nie słyszy, możliwe że to Kracjusz. Pamiętacie? w 'śnie Oponeczka' było tam że Kracjusz zabił Francisa. ale Francis dziwnie się zachowywał.

Narazie to tyle na dziś.

Jeśli będę miał czas, to napiszę 2 teorię o Katarazorze.

Z góry, pozdrawiam Vanitę999, za bycię pierwszą fanką, Katarazora, i tak samo kontynuowanej Serii; Czas na mnie, Do zobaczenia ;)